söndag 17 juni 2012

Jag är ingen "hej då" människa

Jag är en känslomänniska, ja så är det. Ingen nyhet kanske.
Att säga hej då till mina fina älsklingar gör så ont. Jag ville verkligen inte sätta mig på ett fullt, svettigt tåg hem SJÄLV till Sthlm. Jag vill ha semester, sommar, äta glass, spela fotboll och mysa med mina barn. Vi har haft en jätte härlig helg i Karlstad. Mötet i fredags med barnen var det bästa!!! Även då kom det tårar....
Wera blev så lycklig att få se mamma igen och Walter tittade på mig och sa - mamma jag har saknat dig och jag älskar dig. Lycka!!
Min stora kärlek fick jag träffa i 11/2 tim nu i kväll innan jag tåg tåget hem.
4 dagar kvar sen ner till Karlstad igen och fira Midsommar. Sen orkar jag inte vara ifrån dom sista veckan så då åker hela familjen upp till Sthlm.
Men innan torsdag ska jag hinna med en tur till Köpenhamn med jobbet, även det med tåg, hej SJ.
Hej från tåget.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar