torsdag 14 juni 2012

Nedräkning

I morgon är det fredag, fredag freeeedag!!!!
Som jag längtar efter Wera och Walter. Det är inte kul att vara i från varandra så här länge.
Men jag kan i alla fall inte påstå att jag suttit hemma i soffan och tråkat ut mig.
Det har hänt ngt varje kväll och jag har haft tid att träffa mina vänner.
I måndags åkte jag över och busade med Greta och fick god middag hos Loppan och Linus.
I tisdags var jag på middag hemma hos Jessica med tjejerna. Och igår var jag på en liten sommar avslutningsfest med jobbet.
Vin varje dag och det känns, inte för att blir mycket. Ett till två glas men jag känner mig ändå sååå trött. Jag som skulle vila upp mig denna vecka:-).
Jag har i alla fall sovit väldigt skönt om nätterna.
Nu ska jag cykla till jobbet, har en fantastiskt vy över Stockholm varje morgon. Såhär mycket som jag cyklar just nu vet jag inte när jag gjorde sist. Jag cyklar över allt och jag har fått ihop flera mil på denna vecka.
När vi flyttar till Enskede kommer jag att ha 1.6 mil i benen fram och tillbaka. Härligt!!!
Långt därborta flyger det 4 st luftballonger. Älskar att cykla över Västerbron, då ser man hur vackert Stockholm är.
Finaste Charlotta och Greta!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar