torsdag 21 juni 2012

SJ, min bästa vän

Detta är min 5:e resa med SJ på mindre än en vecka. Ganska bra jobbat.
Var i Köpenhamn på jobbresa tis-ons. Tåget gick 5:15 i tisdags och jag var sååå trött. Känner mig fortfarande trött då det var två intensiva men givande dagar, vi hälsade på våra kollegor i 3Danmark. Men det är skönt att resan är klar och nu sitter jag på tåget igen på väg till mina älsklingar igen. Midsommar blir alltså i Karlstad i år.
I morse var jag hos tandläkaren och det var mindre kul, mitt tandkött är rätt så infekterat och jag har lagt märke till att det blöder lätt. Nu har jag fått strikta förhållnings regler och ska tillbaks redan om 3 mån.
Alla där ute, dra tandtråd ofta!!!
Ha nu en härlig midsommar, jag ska äta mycket sill och färskpotatis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar