onsdag 27 juni 2012

Midsommar i Karlstad

Det har blivit ont om inlägg den senaste tiden, har i stället börja lägga upp bilder på Instagram. Ni som har iPhone kan följa mig där (fgatu)
Helgen i Karlstad var väldigt lyckad och mysig. Vi hade strålande sol hela midsommarafton och för mig är midsommar sill, färskpotatis och jordgubbar samt en kall öl! Allt detta fick jag så det var full pott.
Under dessa två veckor som barnen varit nere i Karlstad har dom kommit väldigt nära farmor, farfar och alla fastrar och farbröder. Dom har varit så fina och tagit hand och lekt mycket med barnen. Walter ville därför inte åka hem mot Sthlm i söndags. Egentligen skulle dom ha stannat en vecka till men jag tyckte det var så jobbigt att säga hej då och vara i från varandra. Så därför åkte vi hem allihopa i söndags till lilla ettan på söder. Samtidigt som Walter ville stanna kvar längtade han även till sina kompisar. Så i måndags var vi hemma hos Mia, Krille och Douglas. Killarna lekte på som bara den. Igår var vi hemma hos fam Wigh och Sixten och Walter hade verkligen saknat varandra och vi vuxna hade också saknat att hänga ihop.
I åkte till En 4-H Gård och Wera fick rida själv för första gången.

Stadshuset har jag passerat många gånger denna vecka.

Min midsommarflicka



Badpremiär


Midsommar på Alsters Herrgård


Nu har jag två dagar kvar sen är det SEMESTER i 5 veckor.
På fredag får vi äntligen huset!!! Vad vi har längtat till denna dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar