tisdag 5 februari 2013

2 års kalas!!

I lördags fyllde våran lilla Wera två år!!
Ännu en blicka-tillbaka-dag om vad som hände den natten då Wera bestämde sig att komma ut på ca 2 min...
Att det ska gå fort har på ngt blivit Weras personlighet. Allt går fort. Hon ammade tex bara i ca 1 min sen klar, hon började krypa innan 7 mån, började gå när hon var 10-11 mån. Sen sitter hon inte still många minuter heller. Fart och fläkt.
Det var också svårt att få henne att stanna kvar i sängen på morgonen, men Walter underhöll henne och hade ju sett hur vi hade gjort för Walter 9 dagar innan.

Vid kl tre på dagen kom Ulrika med Nora och Elsa, Loppan, Linus och Greta samt Karin och Jimmy. Hon fick jätte fina saker, bla en väska fylld av hästborstar av Karin, Te koppar från Greta och trädgårdsset från Nora och Elsa.
Kalas gick sedan vidare med hemmagjord surdegspizza, bubbel och rödvin. Det blev en jätte lyckad dag och kväll!!
Tyvärr så hade jag glömt mitt minneskort på jobbet så här kommer lite bilder från mobilen.




















2 kommentarer:

  1. Tusen tack för ett fantastiskt fint kalas, jag har lagt upp lite bilder i ett webbalbum och skickat länken via FB :) Kramar U

    SvaraRadera
  2. Instämmer! Tusen tack för den jättetrevliga kvällen med gott vin, tillbehör & inte ni st, världens godaste pizza!

    SvaraRadera