torsdag 14 februari 2013

Dagar som gått

Nu för tiden är det så mycket enklare att lägga upp en bild på Instagram så jag glömmer helt bort att skriva här.
Dagarna försvinner som alltid och i morgon är det redan fredag. Vi öppnade upp lite vin dagen till ära idag och nu sitter jag här i fåtöljen och är så trött. Det behöva ett glas sen kan jag somna.
En liten återblick till helgen som var väldigt lugn och skön. Äntligen hade vi inget kalas att fixa med, i stället skulle Walter gå på Nadias kalas. Jag följde också med och spanade in deras fina lägenhet. Walter lekte jätte mycket med Emilia som han gick på dagis med innan. Dom var så söta och hängde med varandra hela tiden.
I söndags morse kom jag och Walter på att vi skulle åka på familjegympa på Friskis & Svettis vid Ringen. Från att vi satt vid frukostbordet så var vi ombytta och redo i stora salen på ca 30 min. Walter tyckte det var jätte kul och det var många barn som var med.
Även om det inte gav mig så jätte mycket träning så var det kul att göra detta ihop. Är även så glad att jag köpt kort på F&S har hunnit med att köra 3 pass i veckan nu och igår fick jag och Petra proffshjälp av en PT. Har sådan träningsverk idag.
I början av veckan hade vi planeringsdag med jobbet, satt utanför kontoret och hade fått tag i bra lokaler i Hötorgsskrapan. Så skönt att komma bort från jobbet i bland. Vi inledde dagen med ett kick box pass, sjukt jobbigt men väldigt roligt.
På kvällen åt vi middag i Mood gallerian.
Även i tisdag blev det middag ute på stan då jag mötte upp Cina och Petra, vi åt middag på Riche och hade en super trevlig kväll.
Idag är vi som sagt hemma och tar det lugnt. I morgon har vi bjudit över en familj som har barn på samma avdelning som Walter och Wera. Ska bli kul att lära känn dom lite mer.
Nu blir det till att halvsova framför tv:n.














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar