tisdag 19 februari 2013

Sjuk liten Wera

Natten mot måndag började Wera hosta en hel del. Hon var ändå pigg på morgonen men innan jag skulle åka till jobbet och min mamma skulle lämna barnen på dagis så tog jag tempen och hon hade 37.8 i feber. Hon fick stanna hemma med mamma och hon blev bara sämre och sämre. Hon har hostar, haft säkert över 40 grader i feber. Har knappt vågat ta tempen för hon har varit sååå varm. Hon har sovit jätte mycket i soffan, men dricker massa vatten och när hon sätter sig upp efter att hon har sovit kräks hon upp massor av vatten och slem. Tror jag aldrig sett henne såhär dålig. Så typiskt nu när Fredric är bortrest också. Men jag är så tacksam att min mamma är här.
Men det som är lite bra är att när hon får Alvedon blir hon ganska pigg och äter mat dessutom.
Nu ligger jag i sängen bredvid henne och vi får se hur natten blir.
Kram från oss.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar