fredag 24 september 2010

Fredag tack snälla!!

Vissa fredagar ser man fram i mot lite mer än andra och idag är en sådan dag. Tycker 5 arbetsdagar av 7 på en vecka är alldeles för mycket, 4 jobbdagar skulle vara helt lagom och ledig fre, lör och sön. Idag har vi MVC besök på schemat och det ska bli skönt att få träffa min barnmorska. Begärde faktiskt att få träffa henne tidigare än tänk eftersom jag känt mig väldigt trött och med allt som hände förra veckan. Sen ska både jag och Fredric hämta Walter från dagsi och det händer inet ofta att vi båda hämtar så det ska bli mysigt. Walter är inne i en känslig fas just nu, särsklit med dagis och lämning. Om han skulle få bestämma skulle han sitta hemma med mamma och pappa runt omkring sig. Han vill inte bli lämnad och gråter verkligen när vi säger hej då. Det skär i mitt hjärta och jag får springa därifrån så inte jag heller ska börja gråta. Det gick så bra efter sommaren men nu har han det tufft. Fröknarna tror att han blir påverkad att det är ngt nytt som ska hända och att det är bebis i min mage. Vi ska tona ner och inte prata så mycket om det när vi är hemma.

I kväll ska även Loppan och Linus komma över på middag. Vi har lyxat till det och beställt en fredagskasse från våran vän Niclas som är kock och driver företaget "Sleight of hand". 80% är redan klart så det är bara att värma och njuta!!! Ska bli så härligt.

Hoppas ni cokså från en härlig fredag och helg.
Kram F

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar