torsdag 30 september 2010

Dagens

Humör: Glad och relativt pigg efter en bra natt.
Gjort: Fixat picknick till W som ska på utflykt med dagis, gjort i ordning mig samt cyklat till jobbet.
Planer: Först jobba sen hem och träffa min mamam som kommer ner till stan och så blir det nog middag med tjejerna.
Läser: Just nu är det min nya Elle Mat & Vin tidning som kom i brevlådan i veckan, I like!!
Dricker: Snart en kopp kaffe, dagens enda och godaste.
Äter: Har ätit min goda frukost som är ett MÅSTE på morgonen, gravid som ogravid.
Bästa: Att min älskade mamma kommer till till Sthlm och ska hjälpa oss med hämtning av W samt så ska dom två vara hemma och mysa i morgon. Det är ngn där hemma som längtar väldigt mycket efter mormor just nu.
Sämsta: Kan inte komma på ngt just nu faktiskt.
Barn: Just nu (peppar, peppar) mår Walter toppen inge sjuk och är bara så bäst som han kan vara.
Väder: KALLT!!! +4 idag när jag cyklade, brr....
Ha en härlig torsdag!
Kram F

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar