onsdag 8 september 2010

Status från hemmet

Det går som vågor ena stunden svättas jag enormt och måste ställa mig och öppna kylskåpet och ena stunden känns det normalt. Har ingen feber men jag tror jag har värsta svalningarna pga grviditeten..... Idag känner jag en liten gnutta energi som kommer tillbaks men ajg måste säga att det var väl behövligt att stanna hemm idag också. Bara att få gå upp och sätta på sig dom bekvämaste kläderna utan att piffa till sig och cykla i väg till jobbet var en stor befrielse för jag hade nog inte orkat det. Men i morgon måste jag ta nya tag och åka till jobbet och hoppas att det känns ok.

Idag har jag pysslat med en sak som jag inte tagit mig för på över ett år... Vårat bröllopsalbum.... Det var riktigt mysigt att få åka tillbaka till denna dag och uppleva allt igen, vi lyser av kärlek, vi är så snygga, vi har alla våra vänner och familj samlade. Solen lyser och dagen var en av dom bästa i vårat liv. Nu är snart första albumet slut och jag får köpa ett nytt från Ordning & Reda. Men att få sitta här helt själv med P3 på i bakgrunden, dricka kaffe och vara helt sjäv har varit så underbart och behövligt.
Lilla Wera i magen håller dock mig sällskap med alla sin sparkar som hon bjuder på mitt på dagen, hon sover verkligen på natten och är mer vaken på dagen. I morse innan dagis sa Walter -I dag ska det snöa för då kommer lillasyster snart. Vi har väll sagt någongång att när det är kallt och snö då kommer Wera. Han är så söt han längtar verkligen efter sin syster. Hon ska även få låna hans "bil-napp" har han lovat...
Hoppas ni har en bra onsdag.
Kram F

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar