tisdag 7 september 2010

Syskonvagn

Jag har gått och tittat på olika syskonvagnar ett tag nu och vet inte riktigt vad vi ska köpa. Jag vet att vi kommer behöva en syskonvagn eftersom Walter kan vara en liten latmask (exakt som sin pappa var i denna ålder) och han älskar att sitta i vagnen. Vi vill ha en smidig och inte allt för bred vagn då den ska få plats i bilen. Har tittat på City Select och har även fått en demonstartion om hur den fungerar samt provkört. Ska även ta med mina kilar som får se vad dom tycker.
Men jag blev i alla fall grymt överraskad och gillade den skarpt.
Man kan som sagt ha den i 18 olika lägen. När jag lämnar av W på dagis klickar jag av hans del och lämnar den där och vips blir det en vanlig vagn. Super smidig och när man fäller i hop den blir den jätte liten. Sen gillar jag att vi kan ha lillan mot oss när hon blir stor och får sitta upp.
Ja jag ska ta med F till affären så får vi se vad han säger.
Annars har vi varit inne på denna vagn. Den heter Chariot Carriers och modellen vi spanat efter heter Cougar. Fredric är helt såld på denna. Man kan både cykla med båda barnen till affären och sen lossa den från cykeln och sen använda den som en vanlig vagn. Ja som sagt vi får se vad det blir...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar