tisdag 7 september 2010

Sjuk igen...

Ja egentligen är jag inte sjuk igen utan det är samma virus som siter kvar i kroppen sen förra veckan. Har hostat och snörvlat i över en vecka nu så idag tog jag tag i saken och gick till min husläkare. Det var ett envist virus som inte vill ge sig och jag skulle bara hem och vila och ta det lugn annars kommer det ta en bra stund innan det försvinner. Så nu ligger jag i sängen och gör INGENTING, det är tyst och skönt men ockås väldigt tråkigt.
Igår var Walter hemma från dagis då han hade lite feber i söndasg så då fick han en extra dag hemma så det itne skulle bli värre. Han var hur pigg som helst och tyckte nog det var lite skönt att vara hemma och pyssla med sina saker. Bilarna, alla fiskar som ska bada sen byta ut dom mot alla dinosarier som ska bada och så lite lego på det. Han älskar verkligen att fixa och leka både själv och med oss. Han och jag passade även på att sova i 2 tim under eftermiddagen.

I helgen var det möhippa för underbara Emma. Hon fick verkligen en jätte lyckad dag med MC åkning, dans med självaste Lets Dance Tobbe (alla tjejer blev nästan lite kär i honom, men my good vad han kan dansa coh föra) Emma var grym på dasngolvet. Sen bar det i väg mot Gnesta och ett supermysigt B&B ställe som heter Sjövillan. Där blev det sång av trubadurer, fantastisk god Italiensk buffe och massa roliga lekar och dans så klart.
Nu blir det fortsatt sängliggande och njuta av tystheten. Kan ju dockn inte låta bli att surfa på datorn och just nu letas det efter en sysonvagn....
Lill Wera sparkar väldigt mycket på dagarna och det är så härligt att känna hennes små sparkar, nu kan även Fredric känna dom så då blir det lite roligare och verkligare för honom. Är inne i halvtid nu = v.20. Syster yster har knappt 4 veckor kvar, jag tror Bille kommer tidigare än vad hans sega storebror gjorde(3 veckor efter utsatt datum). Ska åka ner till henne i helgen och peppa och mysa med våra killar (dom små alltså, dom stora är borta på annat håll)
Kram Frida

1 kommentar:

  1. Tack älskade Frida för en underbar helg!! Gillar verkligen fotot på mig när jag dansar! Den minen ska jag lägga på minnet till den stundande bröllopsfotograferingen ;-)!
    Ses snart! Krya på dig, lilla fina!
    PussEmma

    SvaraRadera