söndag 26 september 2010

Slappardag

Idag har jag en riktig slappardag och då är det så skönt när Walter hänger med i mitt tempo. Han älskar som sagt att vara hemma och mysa så vi har byggt lite kojor i soffan hängt på gården och jag har planterat dom sista blommorna, jag somnade i soffan undertiden W tittade på en film... Sen har vi ätit lunch och nu sover han i soffan. Så nu har jag egen lyx tid. F är och klättrar men kommer hem snart och då ska vi på kaffe och kak-kalas hemma hos min farmor.

Såhär blev det på balkongen i går.
Walter sover sött i soffan, handen tryggt på Blixten som alltid.....
Hoppas ni har en lugn och skön söndag.
Vill även GRATTA Walters bästa farmor som fylller år idag!!!
Kram F



2 kommentarer:

  1. Vad mysigt det blev!! Planterade oxå en massa ljung igår, det blev fint men det fattas dock stenläggning på framsidan... Ett litet nätt projekt...
    Ha en underbar dag och hoppas du kan på torsdag!!
    Puss

    SvaraRadera
  2. Ah vad mysigt det ser ut pa balkongen! Walter ar sa himla sot nar han ligger och sover med handen pa Blixten:). Saknar dig/er! Puss

    SvaraRadera