söndag 3 oktober 2010

Mor och dotter söndag

Våran morgon började riktigt mysig med hemmagjorda amerikanska pannkakor, grekisk yougurt med honung och en god kopp kaffe.Sen märkte vi att Walter inte var sig själv och ville bara sitta i våra knän, tillslut säger han att jag mår inge bra, jag har feber. Och mycket riktigt visade termometern på feber. Han har varit så låg hela dagen och nu har jag anat lite gul gegga i ögonen så det ser ut som en ögoninflammation ska börja bryta ut... Åh så typiskt. Han som inte varit på dagis sedan i torsdaglunch efterosm han varit hemma med mormor... Så nu blir det VAB i veckan.

Men dagen har ändå varit ok. Min mamma och pappa är nere i stan och jag kände jag behövde en mammadag. Så vi två åkte ut till Zetas trädgård där dom hade Höstmarknad, super mysigt och inspirerande. Så där blev det lite fler höstblommor för min del. Sen åkte vi till IKEA där jag shoppade upp på ljus, vita ljusstakar, tavellist och lite annat som man alltid kan hitta på detta varuhus.
När vi kom hem hade killarna ockås varit på utflykt med en sovande Walter. Fredric kom äntligen hem med ett Elfa-system som nu ska bli våran nya vita bokhylla i vardagsrummet. Är så nyfiken hur det kommer att bli, bildbevis kommer.
Nu blir det vegitarisk pizza och vård av en ynklig Walter.
Här kommer bilder från Zetas.
Inspirerande att får komma till Zetas, det är ju så här jag också vill ha det och jobba med...Hoppas ni mår bra och haft en mysig helg.
Kram F

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar