torsdag 28 oktober 2010

Kvällspromenad

När Fredric kom hem och vi ätit middag tog jag en promenad, en sakta promenad får det bli för mig nu för tiden. Lilla bebisen ligger som en banan under naveln och trycker nedåt och om jag går för fort gör det ont direkt. Tittar lite avundsjukt på dom som passerar mig i en härlig rask takt, kan längta tills jag kan göra det igen...
Det blev i alla fall två stop på min promenad. Ett till Matilda och hennes mysiga butik Classic Living, hon hade fått in så många fina saker så butiken var fylld av härligheter. Fick bli tema ljus som fick följa med hem. Sen blev det ett stop på Lindex också.
Så fint med ljuslycktor i olika storlekar som sprider ett härligt sken. Fick även bli ett till badrummet som luktar väldigt gott. Min lilla kille har fått massa energi i kväll och är inte alls sugen på att gå och sova utan leker för fullt med sina bilar och håller på att gör olika race. Han leker så bra själv och hittar på dom mest roliga sakerna med sina bil-kompisar. Jag börjar dock bli trött så jag får se om jag får sällskap.
Sov gott!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar