tisdag 19 oktober 2010

Helgen i Malmö

I lördags flög jag och mamma ner till Malmö för att hälsa på syster med familj. Främst var ju att få träffa nya familjemedlemmen Bille. Det var total KÄRLEK vid förta ögonkastet. Han är såå söt och visst säger jag det för jag är hans moster men Bille är verkligen SÖT!!! Det var väldigt mysigt att få åka ner till syster och bara vara 100% moster. Inte ansvara för Walter utan bara fokusera på Abbe och Bille. Jag och Abbe gick en sväng på stan och leksaksaffären var självklart ett måste.... han vet att jag är svar för att köpa presenter. Så det blev både present till honom och Walter. Själv tycker jag det är mindre roligt att titta i butiker till mig själv just nu, känner mig bara väldigt rund och svullen. Mina ben känns mycket svullnare denna gång än förra gången. Men jag vet ju som sagt att det kommer försvinna... Men jag är bara i v.26 så det kommer nog bli några kg till. Bara lite mer att älska.
Här kommer lite bilder från helgen. Big mama.... v.26
Ska snart krypa ner i renbäddad säng och sova, är riktigt trött idag. Har mycket på jobbet och jag har två stora event framför mig där jag håller i alla trådar och ska även vara toastmaster. På tisdag kan jag pusta ut och jobba på som vanligt igen. Har bara 8 veckor kvar nu....
Kram Frida

3 kommentarer:

  1. Verkligen du är jättefin! Njut du älskar ju att vara gravid!

    puss

    SvaraRadera
  2. Du ar verkligen sa vacker Frida!!
    Bara 8 veckor kvar, herregud vad fort det har gatt! 8 veckor, eller 8 HELGER - later annu mindre, basta tricket att rakna i helger nar man langtar efter nagot :)
    Kramar fran oss i London!

    SvaraRadera