söndag 31 oktober 2010

Söndag, nej inte denna söndag...

I somras när Fredric kom hem och berättade att han skulle åka till USA i några veckor under hösten fick jag en klump i magen, men förträngde det ganska snabbt för det kändes så avlägset. Idag är det tyvärr denna söndag då F ska åka till USA, även om vi vi fick ner det i antal veckor känns det jätte långt att vara i från varandra i 2 veckor och särksilt från Walter. Jag är SÅ tackasm att det inte är jag som ska flyga i väg, i och för sig hade jag aldig gjort eller klarat av det... Men min underbara mamma kommer ner i dag med tåg och ska vara med oss hela tiden, känns jätte skönt. Har tagit lite semester så vi åker till Tällberg i några dagar ockås, ska bli super mysigt, så jag tror veckorna kommer gå fort.

Idag är det vintertid och då vrider man ju tillbaks klockan, trodde då självklart att W skulle vakna tidigare, men icke. Kl är åtta (nio egentligen) och båda mina killar sover. Så jag passar på att få en egen stund i soffan med tända ljus och tystnaden. Men måste nog väcka F snart som ska åka till Arlanda om 2 tim. Lovar att sminka mig efter det puss och kramkalaset....
Igår hade vi en heldag på söder, först var vi på Fotografiska, super snyggt och jag som älskar att titta på fotografier var detta ställe ett paradis för mig, hade dock varit ännu njutbarara om en viss Walter hade somnat. Men det gick ok. Sen tog vi en shopping promenad på Söder, eftersom jag itne tycker det är så kul att kolla påkläder till mig själv just nu blir det alltid till W. Igår blev det en ny härlig röd overall från Isbjörnen föredetta NANOOK. Han hade en likadan förra året och vi var sååå nöjda. Ganska dyr men det fick det vara värt.

Nu måste det bli fukost innan min mage kollapsar.
Ha en bra söndag. Kram F

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar