fredag 5 november 2010

Mysfredag i Tällberg

Idag har jag inte gått utanför dörren, solen har lyst men jag har som sagt bara gjort saker som jag orkat och velat. När vi sover här uppe i Tällberg har vi ett stort rum med en dubbelsäng och en TV framför oss, det är sådan lyx att ligga och mysa i sängen och slötitta på TV innan vi går ner och äter frukost. Sover bra om nätterna nu, även om jag kan vakna och känna Wera röra sig där inne men förut låg jag vaken i några timmar klarvaken, men nu sover jag gott blevid min lilla älskling. Vi saknar F massor, även om dagarna går fort så saknar vi våran Fredric så otroligt. Vi pratar med varandra varje dag och Walter undrar nog vad USA är för ngt land och vart det ligger. Varje gång han hör USA på TV ropar han till. -Mamma dom sa USA där pappa är.

Idag ar jag och W bakat ett stort lass med kanelbullar, var lite sugen på saffransbullar men mamma hade ingen saffran så det får blir nästa omgång. Har även passat på att sova en stund, W var inte alls sugen på det så han fick leka med mormor. Kan bli så trött i bland och då blir mitt humör inte det bästa utan då måste jag fylla på med sömn, så nu känns det bättre.

I kväll blir det fredagsmiddag och jag älskar verkligen fredagar. Längtartill nästa fredag då mina tjejkompiar ska komma över på middag saknar dom nu då jag känner mig lite osocial. Längtar till denna lilla bebis i magen kommer ut och mer energi kommer tillbaks.

Kram och ha en härlig helg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar