söndag 21 november 2010

Härlig helg

Det är söndag eftermiddag och jag fixar som bara den i lägenheten men jag tar en liten paus framför datorn. I fredags kom Natta upp hit till oss och fick ta rollen som faster direkt då jag och Fredric åkte ner till Pontus By the Sea där vi bokat skaldjursmiddag tillsammans med Catherine och Fredrik. Vi hade en super trevlig kväll och det var så skönt att bara vi fyra fick sitta ner och prata om allt möjligt. Skaldjursbuffén var fantastisk och det avslutades även med en efterrättsbuffé.... Jo magen var enormt stor den kvällen och jag var varken till kl 1.

Igår blev det ett besök till Bromma Blocks, nytt jätte stort köpcentrum som vi faktiskt blev riktigt imponerade av.

Idag har jag och Fredric äntligen tagit oss till IKEA, vi passade på att åka då Natta var hemma med Walter och det är lyx att åka till denna affär utan barn. Bilen var knökfull när vi lämnade Kungens Kurva med en efterläntad säng till Walter (tack Emma för bra råd) sen massvis av ljus inför julen och massa snygga julkulor till granen som ska pryda våran lgh i år. Vill pynta redan nu men jag ska hålla mig.... Blev i alla fall så nöjdmed Walters rum, äntligen en riktig säng. Vi köpte en vanlig 90 säng så det lätt blir en gästsäng.
Lyxig söndag med sovmorgon till kl halv nio och sen amerikanska pannkakor.
Walters morgon, rada upp ALLA hans bilar från filmen Cars...jo det är en del.

1 kommentar:

  1. Det blev ju toppen med stor säng! Tänk vilka mysiga sagostunder ni kan ha där, eller kuddkrig, eller egna sovnätter när lillan inte vill sova;-)! Toppen, ju!
    Är väldigt avundsjuk på skaldjursbuffén...och efterrättsbuffén oxå, för den delen...
    Puss på er!

    SvaraRadera