lördag 6 november 2010

Bilder från helgen


Om vi hade en lugn dag inne igår så har vi gjort mer saker idag. Igår så sov inte Walter ngt på dagen och det innebär enväldigt tidig kväll, innan halv åtta sov han och vi hade Idol kväll i soffan, så lyxigt och väldigt sällan sådant händer i vår familj eftersom W älskar att vara uppe med oss på fredagarna. Sen sov han i 12 tim.
På förmiddagen försökte Walter att hjälpa till i stallet han tyckte dock det var roligare att gå runt i spånet som hästarna står i. Han älsar verkligen att vara här uppe på gården, hälsa på hästarna och mata med morötter och leta efter katterna och springa efter dom. Så mysigt att se. Sen ville han även åka i morbror Lasses STORA traktor, det är alltid en hit och han ser så stolt ut när han sitter där uppe. Innan lunch passade han och jag på att åka till en av hotellen och bada lite, han älskade det. Jag tyckte det var mindra roligt att springa och simma runt i en tajt baddräkt med min "lilla" kropp.... men vad gör man inte.
Jag och mamma har även varit och tänt ljus på mormor o morfars grav i Leksand.
Medans jag simmar omkring i en för liten baddräkt är min man och gör New York idag... livet ser lite olika ut för oss just nu. Shopping och en hel helg i NY hade jag inte tackat nej till, det är sådan cool stad. F ringde igår och sa att han hade handlat massa kläder till våra barn, oj vad stort det låter våra barn.... Tänk snart är vi 4 i familjen. LÄNGTAR!!
Ha en härlig lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar