tisdag 30 november 2010

Dagens

Min vän Lena som just nu bor i London är så gullig och engagerad i min mage och vill gärna följa utvecklingen, så i morse tänkte jag extra på dig Lena när jag tog dessa bilder.I morse var jag även på besök hos MVC och det är alltid lika mysigt att få komma dit. Bebisens lilla huvud ligger nu nedåt och jag fick själv känna det, lite läskigt. Helt plötsligt var hon så nära men ändå inte... Hon är inte fixerad men vi håller nu tummarna att hon inte vänder sig. Men jag tror inte det för det är så tajt där inne. Allt annat såg bra ut förutom min rygg som krånglar, men jag går inte fullar dagar på jobbet nu utan jag ser till att gå hem på eftermiddagarna och vila innan hämtning av Walter.
Ha en bra tisdag.
Kram F

1 kommentar:

  1. Tack Frida! Keep 'em comin', sa kul att se!
    Adrian mailade dessa bilder idag, kanns saaaa lange sedan nu... Och vi visste ju inte om det var en tjej eller kille. Och tank att jag gick nastan 4 (!!) veckor till efter detta! (Detta var 20 maj, Josephine ar fodd den 18 juni) Tur att jag inte visste det da :)
    http://thefishtales.wordpress.com/2010/05/20/fishie-39-weeks/
    Kram

    SvaraRadera