måndag 8 november 2010

Award

Har fått min första Award för min blogg av snälla Emma, tack!!
Förutom äran så kom det även med några uppgifter med awarden.

Uppgift 1:Lägg upp ett favoritfoto:
Hade jätte svårt att välja foto eftersom jag har såå många. Men denna älskar jag på Walter.
Här 6 mån och bara sådär rund, go och väldigt nöjd.

Uppgift nummer 2: Att lista tre saker som står en varmt om hjärtat:
1: Självklart min Fredric, Walter och lilla bebisen i magen.
2: Hela min underbara familj och mina härliga vänner som alltid finns där.
3: Vårat underbara hem som jag trivs så bra i, sen måste jag även säga våra fredagar här hemma, dom är nästan lite heliga hos fam Gatu.

Sista uppgiften är att skicka vidare awarden, så varsågod Julia och Matilda

Kram Frida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar