söndag 14 november 2010

Total lycka!!

Igår fick vi äntligen åka ut till Arlanda och möte Fredric. Jag älskar verkligen att stå där och se alla möten och sen veta att snart kommer våran kärlek. Walter var helt till sig och ropade -Pappa kom nuuuu. Och tillslut kom han äntligen ut från dörren och då rann det tårar från mina ögon, det var så underbart att se Walter som slängde sig om halsen på pappa och pussade honom. Det var så mycket kärlek. Jag fick också min beskära del av kramar och pussar som var eterlängtat. Sen kan jag säga att det vara bara PAPPA som gällde och så är det även nu på morgonen. Walter somnade dock i bilen när vi kom in till stan. Han hade nog längtat så mycket så han blev helt slut. Då passade jag och Fredric på att äta en 2:a frukost och F packade upp alla saker han hade köpt. Jag kan säga att hela sängen var full av saker. Sen var båda så trötta, F efter resan och jag efter en supermysig tjejkväll i fredags som slutade kl ett på natten, väldigt sent för att vara mig. Så vi passade på att sova och det råkade bli hela 1 1/2 tim. När W vaknade hade han sovit i 3 tim!!! Herre gud vad han måste varit trött.

Eftermiddagen och kvällen hängde vi bara hemma och Walter fick så mycket presenter, många bilar så klart från Cars. Sen hade Fredric köpt så mycket fina saker till Wera, jag hade nog trott 4-5 bodysar men oj det var stora högar med söta kläder. Jag/vi fick efterlängtade kameran, bilder kommer här nedan. Sen fick jag 2 par skor och en fantastisk Armani foundation, parfym och lite annat. Men mest fokus på barnen och det var det viktigaste.
Nu har vi överraskat en trött pappa med frukost på sängen eftersom det är Fars dag, sen får vi se vad dagen bjuder på.
Lite olika bilder då jag håller på att lära känna våran nya kamera.
Ha en härlig söndag.
Kram F

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar