torsdag 28 oktober 2010

Sjukling

Igår efter dagishämtning mötte jag och Walter upp Fredric på Synsam vid St Eriksplan. Vi har nämligen inte beställt några glasögon till Walter ännu men igår blev det gjort. Det blev ett par söta svarta, inga runda utan mer kantiga lite coola. Vi får dom om en vecka så då får ni se bild, om han nu vill ha på sig dom. Att prova var inga problem men att att ha dom hela tiden kankse blir lite mer problematiskt...
Vid middagen var inte Walter så sugen på mat utan satte sig i soffan och sa att han inte mådde ngt bra. -Mamma jag har feber sa han och mycket riktigt hade han feber. Walter har sällan hög feber men han kan ha 37.9 och då blir han riktigt låg. Så det vara bara att krypa till sängs och där somnade han ganska så fort. Jag och Fredric fick egen tid och jag passade på att se på Gray´s, har somnat så tidigt dom senaste kvällarna så att vara uppe till kl tio var sent.
Natten blev ok förutom en vakenstund då Walter fick medicin (som han för övrigt hatar) vi la oss en stund i soffan och tittade ut i mörkret och hörde hur gatan blev sopad utanför. Sen somnade vi om i sängen och vaknade kl halv åtta.
Idag har var bara hängt mest i soffan, Rorri har gått varm på DVD, jag har gjort ny sats musli, vikt massa tvätt, rensat i garderoben och plockat som man alltid gör när man är hemma sen har vi även sovit i 2 tim...lyx!! Och sånt mår min gravidmage bra av:-)
Walter har fortfarande feber och är jätte hostig, blir en dag hemma i morgon också. På söndag åker min stora älskling till USA, fy vad jag tycker det ska bli jobbigt. Men min mamma kommer ner och är med oss under hela tiden. Jag passar även på att ta lite semester och åker upp till Tällberg och ska mysa där i några dagar.
Ngt possitivt med Fredrics resa är att jag ska göra en liten beställniingslista, allt från Baby GAP till Bathe and Body produkter.

Snart kommer F hem coh då ska jag passa på att gå ut en sväng och ta lite luft.
Kram F

1 kommentar:

  1. Haha tjing på Bathe and Body produkter jag använder min sista skumtvål som jag köpte i usa för 2,5 år! :) Hoppas lilla Walter mår bättre snart! kram

    SvaraRadera