fredag 22 oktober 2010

Gårdagen

Igår jobbade jag som konfrencier åt hela våran Teknikavdelning på företaget. Det var ca 200 personer och vi satte igång redan kl 13:00. Det var föreläsare samt workshops. Sen på kvällen var det trerätters och prisutdelning som jag höll i.
Kom dock hem redan kl halv tio så det var skönt. Var ganska trött efter en sådan heldag med att stå upp samt stå i rampljuset.

Nu ska det bli skönt med helg och jag ahr inga direkta planer, förutom fredagmys tillsammans med Petra och Sixten. Fredric ska nog åka ner till Karlstad coh sätta på vinterdäcken. Stackarn.

Kram Frida

3 kommentarer:

  1. Du ser strålande ut Frida!
    Kram och trevlig helg

    SvaraRadera
  2. Hej vännen, vad fin du är! Jag hoppades hinna se dig på dagis igår, men ni hade redan gått. Lade några tidningar i W:s fack iallafall (fast sen kom jag på att jag borde lagt dem i din brevlåda, eftersom vi ändå skulle till Ica. Men men...). Hoppas att ni får en superskön helg! Stora kramar från oss

    SvaraRadera
  3. Hej hej!
    Vill bara meddela att jag fått in fler ljuslyktor nu.

    Må så gott!

    SvaraRadera