torsdag 7 oktober 2010

Inspirerande butik

Vi bor ju som sagt väldigt nära Dalagatan och där går jag VÄLDIGT ofta. Melanders, ICA, Leksaksaffären Classic Living och Brunkebergs bageri är jag flitig kund i. I bland kan det ta en timme att ta den svängen hem från dagis för att vi ska in i alla affärer.

Men mest besökta är "Classic Living". Har skrivit om butiken förut och det var även där jag hade en tjejträff i våras. Matilda som driver buktiken har så snygga saker och inredning som verkligen faller mig till saken så det är inte undra på att jag har en hel del DAY inredning hemma. Tack Matilda för att du gör mitt hem ännu finare:-).

Önskar alla en härlig helg!!
Kram Frida

1 kommentar:

  1. Hej Frida!
    Tack för fina ord, det värmer! Blir alltid så glad när jag får besök av familjen Gatu. Blir toppen då Wera kommer :)
    Stor och trevlig helg kram till er

    SvaraRadera