fredag 8 april 2011

Friday!!

Underbara fredag. Idag har jag och Wera bara tagit det lugnt, det har varit ngt varje dag denna vecka så att bara att få dagen som den kommer har varit väldigt skönt. Vi började med en liten promenad, såg dock en stor fet råtta så det förstörde det hela. (alla som känner mig vet att jag har jätte fobi för råttor, som tur var pratade jag med Loppan så hon fick mig lugn)

Sen var vi och köpte fina blommor både till kvällens trevliga middag samt hem till oss. Det är för tidigt att börja plantera utomhus så därför får jag piffa till det med blommor inomhusså länge.


Nu har faktiskt jag sovit en stund med Wera, det var säkert första gången sedan hon kom och jag måste säga att det var fantastiskt skönt. Vi la oss i Walters säng för hon gillar att ligga där och kolla på fiskarna på tapeten, och helt plötsligt sov vi. Bra att ladda upp med lite söm inför fredagsmyset som vi ska ha hemma hos fam Tjerneld i kväll. Ska bli jätte mysigt att träffa Ulrika och Magnus samt och äta och dricka gott. Walter får leka med Nora och Wera och Elsa får utbyta bebissnack:-)
Ha en härlig helg!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar