fredag 1 april 2011

Walter

Denna lilla älskling har verkligen gått och blivit så bestämd. Vi har haft en ganska tuff vecka han och jag. Så här arg som jag varit denna vecka har jag aldrig behövt vara på honom. Men någon gång kommer det. Han ger sig inte om han inte får som han vill och han kan tjata sönder mitt huvud. Men jag ger mig inte heller och det är jag som vinner, känner mig ganska så stolt då. Så känner jag igen mig från Julias inlägg, där det bara är MAMMA som gäller. Så denna vecka då jag har barnen själv (självklart massor av hjälp från mamma och pappa) så har det varit jobbigt när det bara är mamma som gäller med vissa saker. Mormor vill hjälpa men får inte. Så det har verkligen varit 100% barn, jag har sprungit från den ena till den andra. Den andra är mycket lugnare och vill bara ligga nära mammas bröst och mysa. Men det blir inte långa stunder då jag måste springa vidare till Walter. Så jag kan säga att Fredric är efterlängtad denna dag. Idag har det varit en bra dag och jag och W har pratat en hel del om hur han är och att jag inte kan göra allt som han ber mig om eller att jag kan komma på 5 sek då han ropar på mig. Orden -mamma och -vill inte är ord som sägs alldeles för mycket just nu i detta hus.

Snart kommer som sagt Fredric upp och även farfar Bosse som är i Mora över helgen då Filip har kup. Sen kommer min kusin Viktoria hem och det ska bli så mysigt att ses. Har bakat en tårta dagen till ära!!!

Kram Frida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar