onsdag 27 april 2011

Loppan dag

Idag började jag och Wera dagen med en busstur över till Söder där vi mötte upp Loppan. Vi åt en jätte god frukost på Urban Deli, ett supermysigt ställe där jag skulle kunnat köpt hem massa god inspirerande mat. Älskar att gå ut och lyxa till det med en frukost. Loppan har nu 4 dagar till BF så vi väntar med spänning på att lilla bebisen ska komma, vem är det som gömmer sig där inne i magen, jag tror på en tjej.
Sen gick vi en tur på söder och jag köpte upp mig på sommar shorts till Walter och solhatt till Wera. Vid två tiden skulle jag försöka ta mig hemmåt för att möte upp mina föräldrar som är på snabb besök i stan. Men eftersom vi har haft statsbesök i Sthlm var det kaos i stan och inga bussar gick så det var bara att ta en promenad hem. Men vad gjorde det när jag hade mina nyinskaffade springskor på mig som jag fick av F i påskpresent. Så fantastikst sköna.


Mötte en glad Walter som hade blivit hämtad av mormor och morfar, sen har vi hängt här hemma, druckit vin på balkongen och Walter har lekt och cyklat på gården. Sen blev det goda ostar och räkor till middag. SÅ mysigt att få träffa mamma och pappa. Det var en ledsen Walter som vinkade hej då till mormor och morfar nu på kvällen och ville inte att dom skulle åka. Ja jag kan bara hålla med honom, så tråkigt att vi inte kan ses oftare....


Nu slappa i soffan innan sängdags.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar