torsdag 28 april 2011

Shopping

Idag sprang Walter ner hela vägen till dagis, en snabb kram och sen sa han bara - mamma nu kan du gå. Tänk om varje lämning kunde gå så fort och enkelt.


Sen blev det en snabblunch i Västermalmsgallerian med en kollega, så eftersom den inte blev så lång som jag hade tänkt mig fanns det tid för lite shopping. Idag kom jag då tillslut hem med en jumpsuit...haha trodde aldrig det skulle finnas en sådan i min garderob. Men till min jeansjacka och mina nya höga "tofflor" såg den riktigt bra ut. Några kg bort bara, sen perfekt :-).

Denna svarta blev det.

Sen gick jag in till Matilda på Classic Living och hälsade på, där var det 20% på alla kläder så det blev en jättefin blårandig tröja/cardigan. Kommer bli kanon i sommar med ett vittlinne under. Så nu har jag shoppat klart till mig för denna månad. Nu står blommor på listan, måste hotta upp både balkongen och teplatsen. Krukorna ekar tomt.

Nu i kväll har jag varit på föräldrarmöte på dagis, stannade i lite över en timme sen gick jag hem och kollade läget med Wera. Mykcet riktigt tog hon inte flaskan och ville ha mat från mamma, grrr.... Nu har jag gjort musli och Fredric fixar med efterrätten som vi ska äta i morgon då fam Scher kommer över på fredasgmys.

Kram F

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar