måndag 4 april 2011

Tystnad...

Båda barnen sover ja i alla fall nästan, Walter ligger i sängen och plockar med sin blixten hör jag men jag sitter i soffan och har en egen stund!!! SÅ skönt. Fredric är ute och äter middag med jobbet idag. Men jag måste säga att eftermiddagen och kvällen gått super bra. Efter dagis gick vi till Vasaparken och där mötte vi upp Petra och Sixten. Solen sken och all snö var äntligen borta!!
Sen gick vi hem och gjorde djungelkyckling till middag, gott och väldigt enkelt när man vill ha mat snabbt.


Wera har haft ont i magen idag och blev så ledsen inne på dagis, trodde först hon var hungrig men när jag la henne till bröstet blev hon ännu argare. Fick lite panik just då, men sen somnade hon och sov i säkert två timmar. Hon har en bra mage annars och man kan nästan sätta kl efter hennes behov, men som sagt allt förändras och idag fick hon kämpa att få ut allt. Jag kan säga som så att när det väl kom, kom det med besked... my good. Fick klippa sönder hennes body för det för fullt av bajs i hela ryggen (sorry för deltaljer). Men snacka om nöjd tjej efter det:-).


Jag gick i alla fall till V-gallerian och shoppade upp mig på lite barnkläder samt lite till mig själv, bla denna fina tröja. Snyggt med randigt.
Nu blir det gråt framför En unge i minuten....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar