torsdag 14 april 2011

Skor

Tjejerna i hemmet har fått nya skor. Weras skor kommer från Zara och det var gulliga Olof och Louise som hade med sig dom när dom var här på middag i tisdags. Dock stl 19 men nästa sommar kommer Wera vara väldigt söt i sina ballerina skor.
Jag har äntligeen köpt ett par Skåne Tofflor i brunt skinn. Har kollat och tänkt köpa dessa i två års tid men eftersom jag varit ute så sent har det aldrig funnits i stl 37. Nu i april slog jag till och jag tror det kommer bli ett par favoriter i sommar.

Har varit lite tomt med inlägg från mig denna vecka men dagarna har gått i ett och jag har inte hittat tid för att sitta ner i soffan med datorn i knät...

Strax kommer härliga fam Wigh på torsdagsmiddag, det blir lasange och till efterrätt smör och kanelstekta äppelskivor med vaniljglass.

Ha en trevlig kväll.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar