måndag 4 april 2011

Måndag och tillbaks i Sthlm

Igår kom vi hem från en jätte härlig vecka i Tällberg. Men det är också alltid skönt att komma hem till sitt. Walter var väldigt glad att få komma hem igen och till alla sina saker. -Mamma vad skönt det är att vara hemma igen. Sa han igår innan han somnade själv i sin säng (såå skönt).

Här i Sthlm finns det ingen snö kvar och det är riktigt skönt, nu ska jag ut och ta härliga promenader. Det fick bli en kort promenad efter lämning på dagis idag för jag hade en del att fixa med här hemma, packa upp och tvätta. Sen är det lite lyx och mysigt att bara få sitta och "prata" och mysa med Wera. Hon bara skrattar och ler mot en och jag blir helt salig av kännslor. Hade helt glömt bort hur mysigt det var med en liten bebis.

Efter att Fredric kom upp i fredags vände verkligen Walters humör, det var som att han saknat pappa så otroligt mycket. Jag har aldrig sett han så glad och det var bara PAPPA som gällde. Walter har även ätit dåligt i veckan också men det var som att allt vände när Fredric kom, W åt och satt som ett ljus vid matbordet. Fredric förstod inte vad som kunnat varit så jobbigt när jag har ringt om kvällarna och klagat...typiskt.

Nu ska jag packa ner Wera i vagnen och så ska vi ta en promenad till Västermalmsgallerian, där blir det påfyllning av pyjamaser, hon bara växer och växer. Måste boka ny til hos BVC också för det känns och syns att hon har vuxit en hel del.
Min glada lilla tjej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar