måndag 29 augusti 2011

Bra avslut på helgen

Efter Grönan sa jag hej då till min familj och mötte upp min vän Ulrika på Kungsholmen där hon hade bokat in oss på en fotokurs. Det var fokus på Photoshop och hur man redigerar profilbilder. Vi blev även fotograferade av en fotograf, spännande och roligt att få stå på andra sidan kameran. Dessa bilder ska mailas till oss och jag lägger upp ngt om det blev bra:-). Men det var en inspirerande kurs och kul att gå ihop med Ulrika. Vi avslutade med ett...två glas rött på Ciao Ciao på Hantverkargatan. Gösses vilken service vi fick, kocken kom till och med ut och bjöd oss på en tallrik med mozarella och tomat som smakade såå gott. Hit går jag gärna igen. Tack Ulrika för en mysig kväll!!




1 kommentar:

  1. Tack själv Frida, vilken mysig kväll vi fick! Fina bilder! Har du hunnit prova några av tipsen? Det har inte jag kan jag säga, vi har råkat sälja vårt matbord och inte hunnit köpa nytt. Lång historia. Jag hör av mig så fort min bror hör av sig om kameran så kan vi ses och ta en fotopromenad :)

    SvaraRadera