tisdag 9 augusti 2011

Fest och vardag

I lördags firade vi Fredric med en liten fest, Fredric gillar egentligen inte att fira men jag tyckte verkligen vi skulle ha fest eftersom han fyllde 30. Kvällen blev jätte lyckad och vi kunde vara ute på terassen hela kvällen, vi grillade hemmagjorda hamburgare och vin och öl låg på isbädd och smakade toppen.



I söndags var vi trötta och turades om att sova på dagen. Regnet öste ner och det var verkligen semesterns sista dag... Supet trisst tyckte både jag och Fredric. 5 underbara veckor är över och nu är vi inne i vardagen igen. Walter började på dagis igår och på en ny avdelning, vi hade pratat mycket om att börja på dagis igen och träffa alla vännerna så han var beredd på det. Lämningarna har gått bra och det var skönt att Nadia började sammtidigt. Walter saknar dock sin kompis Arvid som har slutat och flyttat till Lidingö. Han pratar jätte mycket om honom och dom har verkligen ngt fint ihop, vi ska åka ut och hälsa på ngn dag. Tyvärrhar Walter sovt på dagarna så kvällarna har blivit långa och han är uppe till tio, måste påminna IGEN... att han inte ska sova. Vardag innebär även träning, idag har både jag och Fredric hinnit med träning. Jag har sprungit och F klättrat. Löpningen gick riktigt bra idag efter 1 veckas uppehåll. Sen är det även fokus på mat för min del, dragit ner på bröd och kolhydrater. Efter denna sommar har det i alla fall försvunnit 3 kg.
I morgon ska jag på 6 mån kontroll med Wera, hon har börjat med välling och detklänns som ett bra nattmål, i natt fick jag sova i 7 tim i streck utan amning, det har inte hänt på 6 mån kan jag säga. Men i övrigt är hon inte så intresserad av mat, jag trugar varje dag men det går i ca 6 tuggor sen är munnen stängd. Kankse får ngt tips på BVC i morgon.
Kram och god natt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar