måndag 1 augusti 2011

Pappersbröllop

Idag är det exakt 2 år sedan jag och Fredric gifte oss. Alltid härligt att drömma sig tillbaka till den fantastiska dagen som vi hade med våra vänner och familj. Idag hade fixat barnvakt till Walter och snälla höggravida Petra tog hand om honom medans jag, Fredric och Wera tog bussen ner till Grand Hotell där vi åt en fantastisk frukost. Wera somnade bara vi rullade in på hotellet så vi kunde verkligen njuta. Kändes lite som vi var utomlands när vi satt där och blickade ut över vackra Stockholm. Måste berömma Grand, vilken service och alla som jobbade där visste verkligen hur man skulle ge det där lilla extra. Sådant gillar jag.
Grymt god!!!Nu får ni inte tro att jag åt allt detta, Fredric kunde nämligen inte bestämma sig för vilken som såg godast ut....
Jag och Wera på bussen påväg hem mätta och belåtna.

Idag annars har vi tagit det ganska lugnt, Walter har lekt med kompisar på gården jag har tagit en cykeltur och fixat lite saker, bla present till Fredric som fyller 30 år på onsdag. Mycket firandes denna vecka. Men jag tror han kommer bli grymt glad för presenten.

Nu på kvällen tog jag och Walter en cykeltur i parken, nu är han så stor så han tar sin egna springcykel och i stället för att sitta bak på min cykel kan vi nu cykla bredvid varandra. Han har blivit så stor. Men det var så skönt och lugnt i Vasaparken, måste säga att jag gillar att ha semester i Sthlm.
Kram från en lycklig fru Gatu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar