fredag 5 augusti 2011

Fredric 30 år!!

Så var det dags för Fredric att kliva över till 30 strecket. Jag och Walter hade varit och fixat ett stort paket till honom dagen innan som vi fick gömma inne hos grannen. Jag hade bakat bullar och gjorde god frukost på sängen med nybakade frallor. Paketet innehöll en lampa som han har suktat efter i flera år, Fredrics familj samt min mamma och pappa var med på presenten eftersom den var ganska dyr. Men snacka om en glad Fredric när han öppnade paketet. Älskar att ge bort paket. På dagen åkte vi och badade tillsammans med Niclas, Petra och Sixten vid Hellasgården. Hade en super mysig dag och till kvällen satte vi barnen i dubbelvagnen och gick ner till restaurangen Gården. Perfekt ställe att äta på med barn och vi njöt av god hamburgare och två glas vin. Jag blev kär i livet och i min familj och är så glad att jag är där jag är och har två fina barn och en fantastisk man som jag älskar. Vi har haft en sådan härlig sommar och Fredric som startade semestern ganska stressad av jobb och tänkte även jobba under semestern har helt kopplat av och gömt datorn och bara varit. Helt underbart.

Eftersom inte Fredric är ngn tårtmänniska fick det bli hans favorit i stället, bullar!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar