tisdag 16 augusti 2011

En ganska vanlig dag.

Det är tyst här hemma, väldigt tyst. Wera sover och jag har inte ens radion på. Tycker det är mysigt att lyssna på P3 om dagarna då har man lite sällskap. Men nu är det som sagt tyst... Glömde ju rapportera igår om mina punkter som jag önskade mig skulle gå igenom till måndagen. Några blev sanna... - Vakna gladare - check. Vaknade på mycket bättre humör och redo att starta igång denna vecka med inspiration på LCHF.
- Hungrigare barn... nja Walter fick nog stå för den delen. Han åt super bra efter dagis, antingen var det för att Douglas var här men hungrig var han i allla fall. Wera gick det inge vidare för. Hon slog i bakhuvudet i trägolvet och kräktes faktiskt två ggr. All mat som jag lyckats få i henne kom upp. Men i dag mycket bättre och hennes ammläntillstånd igår var bra.
- Mer pengar i plånboken - NEJ!!!
- Sms från Petra - JAAAA dom har äntligen fått en liten bebis och Sixten har blivit storebror till en liten Felix. Längtar så tills jag får träfa dom. STORT GRATTIS!!!

Annars i dag har det inte hänt så mycket, gick en sväng nere vid Odenplan och fixade lite saker medans Wera sov. Sen fick det bli lunch hemma, det är skönast just nu att vara hemma och mata henne eftersom det är lite kämpigt. Men det gick ganska bra även om hon var fylld med mat i hela ansiktet och händer.... Själv åt jag varmrökt lax, avokado och en god sås. Beställde två inspireradne LCHF böcker som Anna Hallén skrivit och där fick jag väldigt mycket inspiration och även mycket fakta om just LCHF. Så i kväll blir det kyckling och grönsaker i ugnen. Sen ska jag även hinna med en springrunda.
Strax hämtning på dagis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar