tisdag 24 augusti 2010

Äntligen

Idag ska vi äntligen få se våran bebis i magen på ultraljudet. Vet inte när jag längtade efter något så mycket som jag gjort med detta. Nu hoppas jag att allt ser bra ut och att bebisen visar upp sin bästa sida så vi kan se vad det är för en liten filur där inne.

Igår var jag på BVC med Walter för att kolla han vänstra öga. Vi har upplevt att han har kisat så när han tittar på TV bla. Hela fam Persson har glasögon så misstankarna för dålig syn kom ganska snabbt. Det var en duktig tjej som kollade och efter några rester med lampor och bilder så såg hon att han är översynt på vänsteröga. Nu ska vi få en remiss till St Eriksögonsjukhus och det kommer nog bli glasögon. Lilla älsklingen. 2 1/2 år och glasögon. Men det kommer nog gå bra och han behöver ju inte använda dom jämt eftersom han ser bra på långt håll men inte på nära.

Snart ska Fredric hämta upp mig här på jobbet, ska bli så mysigt att få uppleva detta ihop och sen ska vi äta en lunch ihop.
Hör av mig sen, jag LOVAR!!

Kram

1 kommentar:

  1. Åh så spännande, hoppasd som sagt att ni får se vad det är för en liten filur där inne! Och kram till Walter.

    Kram
    Matilda

    SvaraRadera