tisdag 24 augusti 2010

Bebben

Vilken underbar dag det varit idag. Jag var så upprymd inför ultraljudet och det visade sig verkligen. Bara jag klev in i rummet och träffade den gulliga barnmorskan så började jag gråta. Men jag berättade att jag sett fram i mot denna dag så länge så hon tyckte nog det var lite roligt. Hon var så noga och gick igenom allt, det var helt fantastiskt att äntligen få se vårt lilla barn och väldigt skönt att få reda på att allt var ok. Ganska tidigt in i undersökningen så sa hon att nu ser jag vilket kön det är, - En pojke trodde jag. Men hon log och tittade på oss - Nej det är en liten flicka. Om jag grät innan så började jag gråta som lilleskutt. Vi en liten tjej, VA??? Det var så overkligt att det var en tjej. Vi är så glada och det känns jätte roligt att få en av vardera.

Jag blev bakåtflyttad i tiden så i stället för 19:e januari blev beräknat datum den 29:e i stället.
Walters beräknade dag var den 28:e januari så syskonen följer verkligen varandra.....
Kanske svårt att se men här är i alla fall vår lilla dotter.
Tänk att Walter ska få en lillasyster.
Kram

1 kommentar:

  1. WOW!! Så häftigt, ett litet mirakel. Gulligt med en liten flicka också. Walter kommer att bli så stolt.

    Stor kram till er alla tre

    SvaraRadera