torsdag 26 augusti 2010

Nu ska det bakas

I födelsedagspresent så fick jag en sådn fin Kitchen Aid av mina föräldrar men jag har inte fått den förrens i tisdags då den äntligen tog sin plats i vårat kök. Så i helgen ska det bakas bullar och fylla frysen.Igår hade vi en mysig spontanmiddag hemma hos oss med Mia, Krille och Douglas. Mysigt tycker jag när det blir sådär spontant. Fredric stod i köket och gjorde hemmalagade köttbullar, potatismos, brunsås och lingonsylt (ja lingonsylten hade hans farmor gjort...) Men det blev såå gott. Jag ahr ju fått ngn konstig sak för mig nu under graviditeten och det är att jag ahr jätte svårt att äta kött, speciellt fläskkött. Mår illa bara jag tänker på det, men köttfärs och lasange och sådant går bra men en stor köttbit går inte. Jätte konstigt jag som alltid älskat kött.... Kanske kommer tillbaks. Mitt kaffe sug har i alla fall kommit tillbaks såd et känns bra för det är väldigt gott att ta den där koppen på morgonen.
Bara för det ska jag gå ner occ köpa en sådan.

Ha en bra dag, i kväll blir det tjejmiddag hemma hos Jessica ska bli så mysigt.
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar