tisdag 10 augusti 2010

Välkommen till vardagen

Första arbetsdagen är avklarad och man känner att vardagen är tillbaks. Tidigar morgnar, hämta från dagis och mycket tidigare middagar. Men det känns ändå ok, vi har som sagt haft 5 fantastiska veckor att titta tillbaks på så jag är mer än nöjd med denna sommar.

Det gick såå bra för Walter igår på dagis och det känns så skönt. Det var inga problem för Fredric att lämna och när jag hämtade (åkte tidigare igår för jag ville inte att han skulle vara där en full dag och det var skönt för han var ensam kvar av Giraffen) så hade det gått så bra, han hade varit glad hela dagen, han och en kille till från sin avdelning (dom var bara två) hade varit på en annan avdelning så det blev lite mer barn och det hade W tyckt var jätte roligt.
18 köttbullar hade han också fått i sig... 18 st!!! Det får man ju inte i sig själv, dom tror säkert inte vi gett honom ngn mat i sommar. Men jag tror han är i ngn tillväxt fas för han äter väldigft mycket mat just nu. Häromkvällen kom han och ville ha fiskpinnar halv åtta, stekte på 4 st och dom tog slut direkt. Walter fortsätter att vara blöjfri på dagarna och det hade gått jätte bra även på dagis, så det gjorde mig så glad.

I veckan får vi ÄNTLIGEn våran nya bil, som vi har väntat. Det blir en svart Tiguan från Volkswagen. Så i helgen från vi nog göra en utflukt i den fina bilen.
Ha nu en bra tisdag och grattis till er alla som fyller år.
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar