torsdag 12 augusti 2010

Mysig kväll

Igår efter jobbet kom jag hem till en tom lägenhet, killarna hade varit i lekparken och sen fastnat som alltid i leksaksaffären uppe på Dalagatan. Just nu är jag väldigt hungrig och sugen på mat så när jag kom hem i går och ingen mat var klar blir det lite jobbigt...
Gick upp och mötte W och F och jag bestmde att vi skulle äta ute på Melanders i stället. God mat snabbt och skönt att inte behöva diska och fixa efterråt. Det var väldigt mysigt att få sitta ute och äta bara vi tre och höra hur W haft det på dagis.
Min lämning igår var tåtfylld, inga av hans lärare var på plats och knappt några barn så det gjorde ont i hjärtat att lämna honom. Men sen som alltid hade det gått bra.

Igår kväll var F och klättrade så jag passade på att slappa själv i soffan och fastnade självklart för nya programmet på 5:an "Livet på BB". Tårarna rann riktigt ordentligt när dom där små knoddarna kom ut till världen. Kan inte komma ihåg att det gjorde så där jäkla ont som det såg ut att göra för dessa mammor igår.... Jag lever kvar i min bubbla så länge :-)

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar