torsdag 19 augusti 2010

Idag v.19

Man inser verkligen att veckorna går extremt fort när man har ngt att räkna ner till. Kan inte fatta att jag redan går in i vecka 19 idag. Tyckte nyss jag stod där med testet i handen med en gapande mun och ropade på Fredric för att vi var så förvånade. VA är vi gravida!!!
på tisdag är det äntligen dags för ultraljud och jag hoppas vekrligen att bebben visar upps ig ordentliget så man får se att den mår bra samt vad det är för kön. Det är så roligt att höra tjejerna på jobbet som håller på att gissar för att studera min mage, -Åh det där är en typisk tjejmage, - Jag tror du får en kille till för det där är en killmage... Ja jag förhoppningsvis får vi reda på det på tisdag så kan alla sluta spekulera.

Just nu har jag noll inspiration i min garderob, ena dagen känner jag mig snygg med mammakläder och ena dagen som en tant. Idag är dock en bra dag men då bär jag inte ett mammaplagg, mina svarta tajts/leggings som jag köpte på H&M i våras lever jag i.
Det får bli en runda på stan i helgen känner jag, vet dock inte hur jag ska hinna med det eftersom jag ska jobba större delen av söndagen och på kvällarna efter jobbet känner jag mig trött och behöver ligga lite på soffan. Kanske får bli nätshopping:-).
Inget foto denna gång men det blev så många i det förra.

Ha en bra dag!
Kram

1 kommentar: