söndag 25 december 2011

Julen i bilder

Julafton blev lyckad på alla sätt förutom att Adam låg inne på sjukhuset av magsmärtor, dom trodde först det var blindtarmen men ingen operation gjordes och för en timme sedan var jag och Walter inne i Karlstad och hämtade hem honom. Tyckte så synd att han fick ligga där inne hela julafton.

Walter var i himmelriket och fick öppna lite paket under förmiddagen så att inte han skulle få alla på en gång, då skulle han nog ha svårt att ta in alla saker. Så det var ett perfekt upplägg att få lite pö om pö. Men ändå blev det ett stort berg av saker på kvällen. Han var uppe till kl elva i går kväll och lekte med alla saker. Weras första jul gick jätte bra, hon satt till coh med i tomtens knä utan att fälla en tår. Hon åt mest på allt papper och gick igenom alla paket genom att stoppa dom i munnen.
Jag fick två fina kokböcker, "Saltå kvarn" samt "Mingelmat" två jätte fina böcker. Sen fick jag en rolig bok från syster "Yoga Erotica" där kan man allt lära sig ett och annat....haha. Den boken gick runt och männen blev stumma av förvåning. Fick mina fina Acne jeans av Fredric och dom är så sköna och snygga:-)
Här kommer bilder från den 24:e december.
Julaftonsmorgon 7:45

Vad kan det vara...??


Wow en bilbana.


En boll från kusin Bille.

Julklänning från moster Anna

Såhär fin blev Wera i den.




Min första jultomte, dagens fynd!!


Det årliga familjefotot, alltid svårt att få till det med två barn.

Förra året låg denna lilla sötnos i magen och jag är så glad att hon är här med oss och förgyller våra dagar.


Så kom äntligen TOMTEN!!!!

En förvånad Wera.



Lite skräckslagen...

Nu är det dags att öppna alla paketen under granen.


Syskonen Emelie, Natta och Fredric


Sam sagt uppskattade Yoga bok av männen, mycket naket och lite porrigt....

God Jul!!!

2 kommentarer:

  1. Jättefin klänning kära kusin men jag tycker den verkar sitta åt fel håll;) KRAM och god fortsättning!

    SvaraRadera
  2. Från Karin kanske jag skulle lagt till men det fattade du nog:)

    SvaraRadera