onsdag 14 december 2011

Tyst och lugnt

I kväll är Fredricpå julöl med sitt jobb, tyckte egentligen det var lite tråkigt efterom han har varit borta så mycket på sista tiden. Men kvällen blev så lugn och bra på alla sätt ändå. Wera toksomnade redan kvart över sex och Walter somnade prick kl åtta. Själv slötittar jag på Bonde-Bröllopet men mest njuter jag av alla dessa underara tidningar. TACK snälla Julia som förgyller mina lediga stunder med alla underbara magazin.
En tidning som jag verkligen kan rekomendera är BAKA. Så härliga recept och bra inspirerande artiklar för er som gillar att baka.

Just nu längtar jag lite extra tills på fredag, då har jag en date med min man. Vi ska gå på stan och kolla efter lite saker till Fredric bla ett par jeans. Sen ska vi sätta oss på ngt mysigt ställe och njuta av ett glas vin. Min mamma och pappa är hemma med barnen. Jag har inte varit borta från mina barn på VÄLDIGT länge och jag känner att jag behöver en paus. Wera är sååå mammig och blir nästan extra mammig när min mamma är här så det är bra om jag kommer i väg lite.
Idag 10 dagar kvar till julafton, längtar!!!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar