fredag 30 december 2011

Näst sista dagen på 2011

Vi avrundar snart detta år som har varit ett riktigt bra år. Full fokus på bebis och mammaledighet. Har varit hemma i över 1 år nu. Börjar jobba 1 april och jag ska njuta extra av dessa 3 månader som är kvar. Wera hon går mest hela tiden nu och hon är väldigt nöjd med att få komma upp lite. Men hon har ockås upptäckt att man kan klättra upp på allt också... I går hittade jag henne bredvid Walter vid handfatet, då hade hon klättrat upp på pallen. Kan säga att Walter inte var såhär nyfiken på att klättra och hitta på rackartyg i denna ålder. Men hon är väldigt rolig också, hon går runt och skrattar högt för sig själv och lägger kläder på huvudet och leker tittut. Sen älskar hon att titta på hästar - Titta TOTTO!!! = titta häst:-).

I morgon är det som sagt Nyårsafton och vi ska vara hemma hos oss. Ska bli så skönt. Charlotta, Linus och Greta kommer också. Vi inleder med skridskoåkning i vasaparken sen blir det snittar och drink hemma innan middagen. Hoppas på att tjejerna somnar innan middagen så vi får njuta av en god 4:a rätters. Jag och Loppan var och handlade all mat nu i eftermiddags på Ica Maxi Lindhagen. Vi var inte ensammna direkt, det tog 20 min att få en parkeringsplats.... Sen var det fullt med folk i butiken. Men jag och Loppan jobbar så bra ihop och med en inköpslista gick all handling på 1 tim. Nu ser jag fram i mot god och lyxig middag i morgon.

Jag glömde helt av att köpa middag till denna kväll på Ica så Fredric gick i väg till vårar favorit ställe Köttbaren och handlade hem massa gott. Jag sitter vid köksbordet och fixar lite, bl.a. Ska ett kort på Walter in till Bolibompa, hoppas på att komma med på "Dagens grattis" den 24:e januari då han blir 4 år.
Ha en bra fredag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar