söndag 18 december 2011

Lilla julafton

Idag fick jag verkligen julkännslor på riktigt. Vi var bjudna över till mamma och pappas mysiga lilla lägenhet för lill-julafton. Andraåret som vi har denna tradition. För ett år sedan var jag höggravid och hade ont att sitta länge, detta år hade vi en liten glad Wera med oss som ville upptäcka allt och går nu nästan mer än kryper. Walter var så till sig att få vara dä för han visste att äntligen skulle han få lite julklappar. Mamma hade gjort en sådan god julmat och dukat upp i deras lilla kök. Till fördrink fick vi ngt nytt (tack Ann-Britt för gott tips) vit glögg blandat med champange, så gott och bubbligt. På julbordet stod det bla sillröra, silltårta, gravadlax, laxröra och lite köttbullar och potatis till barnen. I vår familj älskar vi nämligen sill och lax.
Vi fick fina och bra presenter. Till mig hade mamma ett tema, NY!! Eftersom vi åker dit om 3 mån.
Walter fick ett flygplan som han önskat sig, ett stort lastflygplan och det blev genast en hit, nu när vi kom hem satte vi på Bilar 2 filmen som han också fick. Wera somnade direkt när vi kom hem.
Här kommer bilder från kvällen.
Skål och välkomna!!

Farmor var också med och firade, Wera och hon fann verkligen varandra.


Morfar och charmiga Wera


Suddig bild på min fina farmor och Fredric




Lycka!!!

Min lilla tjej som just nu är väldigt mammig...


Tack snälla för alla fina julklappar!!!
Nu ska vi kolla på Bilar 2 och jag tror en trött Walter kommer somna i soffan strax...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar