tisdag 20 september 2011

Härligt besök



Min älskade syster är på besök med Abbe och Bille. Så mysigt att få umgås i två dagar. Dagarna är intensiva med 4 barn men som en extra överraskning kom mamma och pappa ner från Tällberg i söndags. Vi hade just kommit hem från Karlstad och Fredric hade åkt ut till Arlanda för att jobba i Frankrike några dagar och helt plötsligt öppnas dörren och mamma och pappa kommer in. Jag blev så glad och vi fick en jätte mysig söndagskväll ihop som annars hade blivit lite ensamt med båda barnen.
Wera mår nu mycket bättre och nätterna har gått tillbaks till det normala, somnar vid halv sju och sover till kl sju. SÅÅ skönt. Walter är ledig från dagis och älskar att leka med kusin Abbe. Just nu är jag hemma själv då mamma, pappa och Anna tog alla barnen till Vasaparken. Jag fixar lunch här hemma till barnen sen ska jag och Anna lyxa till det med att få gå ut och äta lunch helt själva!!! Vad hade vi gjort om inte mamma och pappa hade kommit ner fördom hjälper till massor med barnen.
Kram från oss!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar