onsdag 7 september 2011

Regnet och hösten kom idag

Hela förmiddagen har det regnat i Stockholm, nu börjar det spricka upp. Jag och Wera har därför hängt här hemma. Wera älskar att leka i Walters rum så vi har hängt lite där inne samt plockat (plocket tar aldrig slut i vårat hem, jag kan plocka plocka i evigheter....)Men jag håller även på att baka mitt surdegsbröd. Vi ska nämligen bort på middag i kväll och jag tror att den ätbara presenten blir uppskattad.

Wera som nu ställer sig upp i sängen, hon är så nyfiken på livet denna lilla tjej. Undra vem hon fått det av...




Tack mamma för den fina kudden, den passar perfekt.

Degen blev perfekt idag.




Älskar detta.
Nu ska jag njuta av kaffe medans Wera sover. Hoppas ni har en bra dag.

2 kommentarer:

  1. Vi hade så gärna setts idag, jag såg ditt meddelande för sent. Jag svarade på väg till dagis, ett långt meddelande, och precis när jag tryckte på send åkte jag t-bana vid fridhemsplan och förlorade kontakten med nätet... så irriterande! Vi åkte in en sväng till NK och drack te med min syster som varit i Venedig på filmfestival och tittade på lite bilder.

    Jag har inte fått några bilder från fotodagen, lite märkligt för de borde ha varit klara vid det här laget! Jag mailar tjejen som anordnade hela dagen och frågar. Tack för fina ord, du får gärna hjälpa oss med lite tips om taklampa om du hittar någon du tror kan passa :) Vi är lite vilsna just nu och tar en paus i lampletandet. Det blir stol- och kuddfokusering istället, herregud vilken hemmafru man har blivit :D

    kramar Ullie

    SvaraRadera